facebook pixel
Dan sprječavanja nastanka otpada

3. Playmobil


Playmobil koristi svoju popularnost kako bi promovirao odvajanje otpada i time pravilno zbrinjavanje otpada. Figurice Playmobila u kratkom videu pokazuju kako funkcionira odvajanje otpada. S proizvodima Wildtopia, Country i Horses of Waterfall, Playmobil je također posvećen održivosti: Serije proizvoda izrađene su od najmanje 80% održivih i biomaterijala, a ambalažne folije djelomično su izrađene od reciklirane plastike od odbačenih materijala.

4. Upute za odvajanje kod Müller robnih marki
 

Recikliranje igra centralnu ulogu u održivom upravljanju Müllera. No, samo uz dosljedno odvajanje otpada i u privatnim kućanstvima ambalaže se mogu reciklirati, a potrošnja resursa i emisije stakleničkih plinova reducirati. Potrebno je hitno djelovati: u prosjeku 30% pogrešno zbrinutog otpada završi u žutoj kanti ili žutoj vrećici. To otežava ili sprečava recikliranje dragocjenih sirovina.
 

Müller će u budućnosti na ambalažama vlastitih robnih marki tiskati nove upute za odvajanje dualnih sustava. Simboli potrošačima jasno pokazuju kako ispravno odvojiti i zbrinuti ambalažu. Svrha logotipa ambalaže je dugoročno povećati količine prikupljenog otpada u žutim kantama i vrećicama. Ova mjera osim toga doprinosi i poboljšanju kvalitete prikupljenih resursa.

duchesse
softstar
hochgenuss
blink
body-soul
mqm-terra-naturi-277x210-74593
sensident-2023
aveo