OPĆI UVJETI POSLOVANJA

Pravo na zamjenu ispravnih proizvoda bez materijalnih nedostataka.

Neotvorene, nekorištene i originalno zapakirane proizvode možete vratiti ili zamijeniti u Müller poslovnicama u
roku od 60 dana od datuma kupnje
. Da biste to učinili, sa sobom u poslovnicu ponesite proizvod koji više ne želite te predočite račun kao dokaz o kupnji. Proizvod možete zamijeniti za drugi proizvod iz našeg asortimana ili za darovnu karticu u protuvrijednosti vraćenog proizvoda

Od prava na zamjenu su isključeni:

Otvoreni ili korišteni proizvodi koji nisu prikladni za povrat iz zdravstvenih ili higijenskih razloga (bez originalne folije ili omota) uključujući i multimedijske proizvode (npr. igrice, slušalice, gramofonske ploče, USB-stick itd.).

Proizvodi za čiju je kupnju plaćen predujam, a prema posebnoj narudžbi kupca.

Proizvodi kojima uskoro istječe rok trajanja. Preostali rok trajanja kod dječje hrane mora biti najmanje dva mjeseca dok kod ostalih prehrambenih proizvoda preostali rok trajanja mora biti najmanje mjesec dana do otisnutog datuma isteka roka na proizvodu.

Proizvodi koji se prodaju u setu kao što su npr. parfumerijski i drogerijski poklon setovi, potrebno je vratiti kao originalno zapakirani set (pojedinačne
dijelove seta nije moguće vratiti ili zamijeniti).

Za proizvode koji su kupljeni po sniženoj cijeni vraćamo iznos po kojem je i plaćen, tj. po cijeni koja je iskazana na računu kupnje. Reklamacija proizvoda s materijalnim nedostatkom provodi se u skladu sa Zakonom o zaštiti potrošača i Zakonom o obveznim odnosima 

Reklamacija proizvoda s materijalnim nedostatkom provodi se u skladu sa Zakonom o zaštiti potrošača i Zakonom o obveznim odnosima.