Dan planeta Zemlje

Dan planete Zemlje obilježava se svake godine širom svijeta 22. travnja. Od 1970. godine veliki broj organizacija i institucija uključen je u različite kampanje kako bi skrenuli pozornost na probleme okoliša i podigli svijest o njima. Osnovan u SAD-u, Dan planete Zemlje danas se obilježava u više od 150 zemalja svijeta. Iskoristili smo ovaj dan kao priliku da skrenemo pozornost na zaštitu naše Zemlje i na taj način promoviramo svijest o održivom i ekološki prihvatljivom djelovanju. Saznajte više o prijetnjama planetu, uključujući klimatske promjene i gubitak biološke raznolikosti, kao i Müllerov angažman. Osim toga, predstavljamo brendove dostupne kod nas koji svojim posebnim pakiranjem, dizajnom proizvoda ili posebnim kampanjama i projektima daju značajan doprinos očuvanju našeg planeta. Također možete otkriti savjete i trikove za zaštitu okoliša.

Koje su prijetnje Zemlji?

Klimatske promjene, globalno zatopljenje i klimatske promjene već su u punom jeku i daju se osjetiti u poplavama, toplinskim valovima i topljenju ledenjaka. S početkom industrijalizacije, mi ljudi počeli smo primjetno utjecati na klimu na zemlji. Konkretno, zbog načina života koji troši energiju, u zrak ispuštamo sve više stakleničkih plinova, što uzrokuje promjenu klime, pad biološke raznolikosti te sve više biljnih i životinjskih vrsta nestaje diljem svijeta. Biološka raznolikost, odnosno raznolikost života u svim njegovim oblicima, dramatično se smanjuje. Promjena korištenja zemljišta, klimatske promjene i širenje neautohtonih vrsta ugrožavaju biološku raznolikost na našem planetu. Zašto je biološka raznolikost važna? Biološka raznolikost je preduvjet za naš život i opstanak. Dobar zrak, čista voda i visokokvalitetno tlo ovise o biološkoj raznolikosti našeg planeta. Biljke, životinje, gljive i mikroorganizmi čiste vodu i zrak, služe kao hrana i osiguravaju plodno tlo i ugodnu klimu. Kukci oprašivači, poput pčela, zauzvrat su neophodni za reprodukciju biljaka i osiguravaju našu proizvodnju hrane.

Savjeti i trikovi za zaštitu okoliša

Svake godine, Međunarodna organizacija za održivost Global Footprint Network izračunava i objavljuje datum tzv. Earth Overshoot Day. Prema tome, čovječanstvo trenutno iz zemlje izvlači 74% više bioloških resursa nego što ih priroda može obnoviti u roku od godinu dana – kao da imamo 1,74 zemlje na raspolaganju, a ne samo jednu. Stoga je imperativ da svaki pojedinac učini nešto po tom pitanju. Zbog tog zapravo treba vrijediti sljedeće: Dan planeta Zemlje je svaki dan!
Svakodnevno se moramo i možemo posvetiti okolišu i doprinijeti mu. Riječ je o smanjenju našeg ekološkog otiska i zaštiti naše planete. Stoga, donosimo nekoliko savjeta i trikova kojima svatko od nas može doprinijeti zaštiti okoliša:

  • Smanjiti uporabu proizvoda i kupovati samo ono što je stvarno potrebno. Također obratiti pozornost na regionalne i održive proizvode.
  • Umjesto kupnje, jednostavno posudite, podijelite ili zamijenite.
  • Budite štedljivi u korištenju proizvoda i vratite se na proizvode koji imaju dugi rok trajanja.
  • Koristite zelene prometne rute poput željezničkog prijevoza ili bicikla, bez automobila i uživajte na svježem zraku.
  • Kupujte rabljenu robu i koristite ili poklonite rabljenu robu koja vam više nije potrebna.
  • Postoje različiti obrti za popravke, tako da ne morate uvijek odmah kupovati nove stvari.
  • Izbjegavajte plastiku i u kupovinu uvijek ponesite vlastitu višekratnu vrećicu ili torbu.

REN Clean Skincare je ostvario svoju zero waste zakletvu 


Zero Waste znači da je 100% svih REN Clean Skincare pakiranja sada reciklirano, može se reciklirati ili ponovno koristiti.
REN je 2018. odgovorio na rastuću ekološku krizu ambicioznim obećanjem da će proizvoditi samo ambalažu dizajniranu da se može reciklirati, sadržavati reciklirane materijale ili ponovno upotrijebiti. Brzina je bila važna, pa je određen rok do kraja 2021. godine da se smanji otpad od ambalaže od kojeg 70% završava na odlagalištu. U prosincu 2021. REN je uspio u svojoj ambicioznoj misiji.
Što je REN do sada postigao na svom putu održivosti:
• Reciklirao 45 tona plastike prenamjenom plastičnog otpada s odlagališta dajući mu drugi život
• Ušteđeno je 16 tona plastike dizajniranjem ambalaže prema svjetskim smjernicama za recikliranje, podržavajući kružno gospodarstvo kako bi se spriječilo gomilanje otpada
• korištenje certificirane reciklirane plastike iz Infinity Recycling tehnologije. Tom tehnologijom je preinačeno otprilike 3 tone plastičnog otpada 2021. sa samo jednim proizvodom:

REN Radiance krema za posvjetljivanje područja oko očiju
• Od 2018. godine, REN je prestao proizvoditi vrećice za uzorke čime je smanjio količinu proizvedenog otpada za 4,4 milijuna tona, a 2021. uveo je prvu u svijetu 100% aluminijsko pakiranje za uzorke čime je uštedio potencijalnih 900 kg plastike i podijelio ovu tehnologiju s konkurentskim markama
• Postao prvi partner za ljepotu za LOOP – proizvode za kućanstvo i osobnu njegu koji se mogu ponovno puniti
• Dobitnik je WWD 2021 Beauty Inc Awards zbog inicijative za održivost

Što je sljedeće?
Put se nastavlja u 2022. s imenovanjem izvršne direktorice Michelle Brett koja će podići clean to planet na sljedeću razinu. To će uključivati predanost alternativnim i ponovno punijvim pakiranjima i nabavljanje održivijih sastojaka.
Od 2012. brend CAUDALIE je član organizacije 1% za Planet, koja je do sada posadila više od 9 milijuna stabala u 8 područja svijeta koja su najviše pogođena krčenjem šuma. Caudalijev cilj je posaditi 10 milijuna stabala do 2023. godine, pridonijevši tako obnovi oštećenog ekosustava. Osim toga, Caudalie radi na smanjenju ugljičnog otiska i povezanog održivog pakiranja. Svojom su ambalažom u 2019. uštedjeli 13 tona plastike i 33 tone papira. Caudalijev cilj je da do kraja 2022. sva njihova ambalaža bude izrađena od recikliranih materijala koji se mogu reciklirati ili ponovno puniti. Krajnji je cilj, međutim, potpuno prestati koristiti plastiku. Svi proizvodi marke su vegani i prilagođeni životinjama. "Caudalie želi napraviti ekološki najprihvatljiviji kozmetički brend", sažima osnivačica Mathilde Thomas.

MELVITA – francuski brend organske kozmetike s prirodom u srcu

Prirodna njega kože: Cosmos Organic potvrđuje prisutnost od najmanje 20% organskih sastojaka u proizvodima i 10% organskih u proizvodima koji se ispiru vodom, a 95% sastojaka prirodnog je porijekla. Ecocert certificira Melvitine proizvode u skladu s Cosmos standardima.

Brend je ponosan na formule bez kontroverznih ili za zdravlje opasnih kemijskih sastojaka. Iz Melvite smatraju da su organski kozmetički proizvodi učinkovitiji od konvencionalnih kozmetičkih proizvoda. Uvjerenja su da je osnovna formula kvalitetnija, da je koncentracija aktivnih sastojaka visoka, kao i da su prirodni sastojci bolje asimilirani. Posebno je dostignuće što 90% Melvitinih proizvoda ima postotak prirodnosti jednak ili viši od 99% te 57% proizvoda koji se ispiru vodom te imaju više od 99% lako biorazgradivih sastojaka.
Njeguju pristup stalnog poboljšanja jer pri svakom lansiranju ili ponovnom pokretanju proizvoda nastoje smanjiti utjecaj na okoliš za bolju biorazgradivost, skraćene INCI liste, prirodnije formule te koriste organske sastojke.


Melvitini ciljevi do 2025.

Melvitin cilj je do 2025. postići 100% izvrsnih rezultata, odnosno postići 100% pozitivnih rezultata na INCI aplikaciji. Do navedenog perioda, 100% Melvitinih proizvoda koji se ispiru vodom će biti u potpunosti biorazgradivi, odnosno 100% Melvitinih sapuna, gelova za tuširanje i proizvoda za njegu kose će imati 100% lako biorazgradive sastojke.

Melvita čuva pčelice

U proteklih deset godina postavljeno je 1.150 košnica i u Francuskoj i inozemstvu, odnosno stvoren je dom za 63 milijuna pčela. Melvita podržava mnoge organizacije koje rade na očuvanju pčela i raznolikosti: Rucher du Cade, Réseau de Cocagne, Fonds de Dotation du Palais des Papes, Francuska Nature Environnement, itd.
Također, razvija projekte za promicanje pčelarstva i podizanje svijesti o važnosti i zaštiti pčela: 82 projekta provedena su u deset godina. Dugoročno podržava partnere i neprestano teži razviti nova partnerstva koja pomažu u zaštiti pčela te podiže svijest javnosti o očuvanju biološke raznolikosti.
Koristimo recikliranu plastiku koja se također može reciklirati. Ukupno je 47% reciklirane plastike u našim bočicama. Bočice u kojima se čuvaju Melvitine popularne cvjetne i izuzetne vodice u potpunosti su izrađene od recikliranog materijala. Mogu se reciklirati za već sedam godina. Također, Melvita koristi reciklirano staklo koje se također može reciklirati. Melvita uljepšavajuća ulja, čuvaju se u bočicama izrađenima od 31% recikliranog stakla.
Može se pohvaliti i FSC certifikatom, a njihovi proizvodi nemaju bespotrebne uloške ili suvišna pakiranja.
Proizvodi su čisti, a nastaju jedinstvenim, prirodnim metodama poput maceracije, hladnog prešanja, destilacije, ekstrakcije, a čuvaju se prirodnim metodama kako bi se očuvale prirodne kvalitete sirovina, vitamini, antioksidansi i esencijalne amino kiseline.
Svi proizvodi za njegu kože s Melvitinim potpisom sadrže prirodna ulja i cvjetne vodice.
Općenito, njihovi laboratoriji teže razvoju i unapređenju formula, pronalaženju pravog balansa između minimalnog popisa sastojaka, senzorijalnosti i efikasnosti, a njihova biljna ulja i cvjetne vodice imaju vrlo kratke INCI liste.

Melvita cvjetna vodica damaščanske ruže

Cvjetna vodica damaščanske ruže je bogata aktivnim sastojcima. Ugodna je za kožu, za razliku od postojećeg opreza kod korištenja eteričnih ulja koji mogu izazvati iritacije. Koristi se kao tonik nakon čišćenja lica i priprema kožu za daljnju njegu prije nanošenja hidratantne kreme. Nanošenjem cvjetne vodice, postiže se bolja apsorpcija uljepšavajućih ulja. U rutini njege može zamijeniti osvježavajuću maglicu, umjesto termalne vode u spreju (koja može izazvati osjećaj zatezanja). Ugodna formula nježna je za kožu prije nanošenja dezodoransa. Ne sadrži alkohol i može se koristiti i kao fiksator šminke.

Melvita arganovo ulje

Melvita arganovo ulje je prisutno na tržištu više od 30 godina, a kao jamstvo njegove kvalite izrađeno je 36 testova. Provedeno je čak 17  testova koji omogućavaju precizno poznavanje sastava čistog arganovog ulja. Među kojima su 2 inovativna testa koji vizualno mjere kozmetička svojstva arganovog ulja. Uz to, odrađeno je 19 testova sigurnosti koji jamče 100% čistoću i nježnost prema koži.
Sva Melvitina uljepšavajuća ulja novom ambalažom, doprinose očuvanju okoliša. Novim čepom je smanjena količina plastike, a staklena bočica osim što čuva kvalitetu ulja, kreirana je od recikliranog stakla koje se također lako reciklira.
Ovo je ulje posebno jer je nastalo u obiteljskoj proizvodnji i sudjelovanjem žena u proizvodnji u korist emancipaciji žena u Maroku omogućen je rad 250 žena u desetak okolnih sela. Njeguje se fair trade filozofija – poštena naknada uz 50% plaćanja unaprijed. Također, Melvita 3% zarade od prodaje arganovog ulja donira kako bi se pomoglo poboljšati uvjete rada i spriječiti nepismenost među ženama.
Kako bi pridonio zaštiti planeta zemlje ELIZABETH ARDEN sve više koristi reciklirajuće materijale u ambalaži.

Vašu ljubav prema Elizabeth Arden ceramidnim kapsulama sada možete kombinirati s ljubavlju prema okolišu pomoću biorazgradivih kapsula u kojima su pakirani ceramidni serumi: Advanced Capsules Daily Youth Restoring serum, Retinol Ceramide Capsules Line Erasing Night serum, Vitamin C Ceramide Capsules Radiance Renewal serum te Hyaluronic Acid Ceramide Capsules Hydra-Plumping serum.

Biorazgradive kapsule s 0% plastike i 0% aluminija zadržavaju kvalitetu proizvoda u mono dozi i ne zagađuju okoliš.
BOURJOIS je brend koji se razvija u smjeru proizvoda kojima štiti planetu Zemlja. Razvija novu liniju proizvoda koji u svom nazivu sadrže riječ »Clean« koja predstavlja proizvode čija je ambalaža proizvedena  iz reciklirnih materijala. U svoje proizvode uključuje sve više prirodnih sastojka i vegansku formulu. Bourjois proizvodi ne testiraju se na životinjama.
Najnoviji Healthy Mix Tinted Beautifier je jedan od niza proizvoda, koji slijede navedena načela.
 
Healthy Mix Tinted Beautifier predstavlja novu tekuću podlogu koja pruža lagano do srednje prekrivanje te dugotrajnu 24-satnu hidrataciju. Čini kožu trenutno mekšom i glatkom i daje koži blistav izgled zdrave kože. Puder je bogat prirodnim sastojcima, vitaminima A i E i ne sadrži nikakve štetne sastojke za kožu. Dizajniran je za sve tipove kože. Prekrasan prirodan blistav izgled vaše kože pruža upravo Bourjois Healthy Mix Tinted Beautifier.
Dostupan je u tri nijanse: light, light/medium, medium.
ORIGINS je brend za njegu lica predan općem dobru – našem i planeti Zemlji, a predanost pokazuje u svemu što radi – od formula, pakiranja i sađenja biljaka.
Origins je od prvog dana u stalnoj potrazi za novim sastojcima i inspiracijama koje pruža priroda. Nudi bogate teksture oplemenjene mirisom čiste prirode koji pružaju esencijalna ulja za holističko iskustvo, a za dobrobit duha, uma i tijela. Njihove čiste formule napravljene su od prirodnih visoko učinkovitih biljaka i sastojaka.
Proizvodi su formulirani bez natrij lauril sulfata, mineralnih ulja i životinjskih sastojaka (osim meda i pčelinjeg voska dobivenih cruelty free metodom) i 100% vegetarijanske. Pakiranja su minimalna i dobra za okoliš - jednostavan „eko chic“ koja odgovara njihovim vrijednostima. Svi kartoni imaju FSC certifikat, izrađeni su od kartona s odgovornim gospodarenjem šuma.  55% njihove ambalaže može se reciklirati, ponovno upotrijebiti, reciklirati ili obnoviti, a cilj im je do 2023. povećati na 80%. Od početka su vidjeli stabla kao moćne sile dobra, a svake godine s partnerima sudjeluju u projektima za sadnju drveća i biljaka kako bi pomogli pokretu Green The Planet.