Svjetski dan oceana
Spužva Bob i Müller zajedno brinu o očuvanju mora
Projekt prikupljanja plastičnih boca

Zajedno sa Spužva Bobovim prijateljima - Patrickom, Mr. Krabsom i Sandy Cheeksom - organizirali smo suradnju za širenje ove poruke.
U razdoblju od 01.08. do 31.08. Müller skuplja po jednu plastičnu bocu s plaža za svaku kupljenu igračku. Svi smo mi dio oceana i naša je odgovornost očuvati ga. Očuvajmo zajedno naša mora!
 
 
 
MBRC the ocean
Cilj sjevernonjemačke organizacije MBRC the ocean (izgovara se: embrace the ocean - zagrli ocean) je razviti veći osjećaj odgovornosti i razumijevanja problema plastičnog otpada. Osim važnog edukativnog rada, MBRC the ocean organizira tjedno čišćenje plaža kako bi spriječio onečišćenje oceana plastičnim otpadom. Akcija čišćenja plaža bit će popraćena panel raspravama na kojima će se raspravljati i educirati o onečišćenju mora i prevenciji.

Plastični otpad prikupljen tijekom čišćenja plaža reciklira se i prerađuje u modu i dodatke. Na primjer, MBRC ruksak i MBRC torbica izrađeni su od plastičnog otpada. A za svaku kupnju prikupi se još 100 plastičnih boca. Mislimo da to zaslužuje podršku. MBRC the ocean također nudi besplatni online tečaj s raznim materijalima za učenje. Svaki tjedan obrađuje se nova tema s ciljem podizanja svijesti i razumijevanja načina na koji možemo spasiti naše oceane. Na kraju tečaja bit će izdana potvrda.
Cleanup Hubs
Najveći problemi svjetskih mora
Prekomjerni izlov ribe jedan je od problema koji muče naše oceane. Nažalost, bogatstvo oceana nije neiscrpno. Više od 33% komercijalnih ribljih stokova već se smatra prelovljenim, a u Sredozemnom i Crnom moru više od 60% stokova već se smatra prelovljenim.

Drugi veliki problem je smeće, posebice plastični otpad. Smeće dospijeva u more na više načina. Dio otpada koji uđe u more dolazi iz ribolova, brodarstva i offshore industrije, ali većina otpada dolazi s kopna. Nešto od toga dospije u more putem vjetrova ili rijeka.

Tri četvrtine smeća u moru je plastika koja postaje sve veći problem. Mogu proći stotine godina da se ova tvar potpuno razgradi. Do tada se plastika razgrađuje na sitne čestice – takozvanu mikroplastiku.

Nažalost, nalazi se i u mnogim kozmetičkim proizvodima ili u sintetičkoj odjeći te putem kanalizacije dospijeva u more. Veliki problem s mikroplastikom je što je jedu morske životinje. Prehranom morskih životinja dospijevaju i u ljudski organizam. Posljedice mikroplastike u ljudskom tijelu još nisu do kraja istražene. Ali morske životinje također se mogu zapetljati u velike plastične dijelove i umrijeti.

Krajnje je vrijeme da tvrtke promisle i posvete više pažnje održivosti kako bi zaštitile mora i vodene površine.
5 savjeta za manje plastičnog otpada u svakodnevici
Nisu samo tvrtke te koje mogu podržati zaštitu mora i voda preispitivanjem održivosti, već i potrošač kao pojedinac. Zato Vam ovdje dajemo pet savjeta kako  svoj svakodnevni život možete još više bez plastike oblikovati.

Savjet #1: Jeste li žedni?
Koristite bocu koja se može ponovno puniti umjesto plastične boce, time možete uštedjeti do 4 boce po osobi dnevno. U svijetu se svake minute kupi gotovo milijun plastičnih boca. To je preko 1,3 milijarde plastičnih boca dnevno.

Savjet #2: Kava za ponijeti?
Za kavu ili čaj dok ste u pokretu, koristite vlastitu termo šalicu umjesto jednokratne.

Savjet #3: Plastične vrećice za namirnice jednostavno nisu cool!
Ponesite sa sobom vlastite torbe za svu kupovinu, ali i za namirnice poput kruha, voća ili povrća.

Savjet #4: Kuhinja bez plastike?
Odbacite spužvu, ponovno napunite sredstvo za pranje posuđa i zamijenite plastiku drvenim (lopatica, posude za salatu, drvene žlice itd.), staklom (posude) ili folije od pčelinjeg voska (prianjajuća folija).

Savjet #5: Kupnja u supermarketu bez plastike
Trebaju li nam banane i krastavci zamotani u plastiku? Potražite alternative za plastiku. Mnogi se proizvodi već prodaju rasuti ili u aluminijskim limenkama, staklenkama ili zamotani u papir ili karton.

Izvor: MBRC Academy: https://academy.mbrctheocean.com/
Održivost kod Müller robnih marki
Novi proizvodi Müller kvalitativnih robnih marki se provjeravaju i dizajniraju načelno prema ekološkim aspektima uzimajući u obzir održivost. Istovremeno vrlo traženi proizvodi dobivaju naknadni lifting u ambalaži i sastojcima. Svijet se okreće i mi se okrećemo s njim. Za okoliš, za Vas, za bogatu budućnost!

Sve je više proizvoda Müller robnih marki označeno ekološkim/socijalnim pečatom, kao što su npr. Plavi anđeo, Fairtrade, razni bio-pečati, FSC i drugi. I kod eko-testova naše robne marke redovito mogu uvjeriti.
aveo
cleanpac
body-soul
duchesse
mqm-barfuss-277x210-74566
eigenmarke-lavozon-277x210-3646
cv
softstar
sensident
logo-terra-naturi-277x277-27553