Svjetski dan voda
Voda, dragocjen resurs
- Gotovo 2/3 površine zemlje prekriveno je vodom.
- Samo 3% vode na zemlji je slatka voda i samo je mali dio iskoristiv. Mnogo je toga nepristupačno jer je prekriveno snijegom, ledom ili zamrznutim tlom, a slatkovodni izvori su neravnomjerno raspoređeni po cijelom svijetu.
- Prema UN-ovom Izvješću o vodama za 2020. godinu, 2,2 milijarde ljudi, odnosno 28% svjetske populacije, nemaju siguran i odmah dostupan pristup pitkoj vodi.
- Svake godine oko 3,5 milijuna ljudi umre od posljedica slabe opskrbe vodom.
- Većina vode (70%) širom svijeta koristi se u poljoprivredi.
- Ljudsko tijelo sastoji se 60% od vode.
Brendovi koji vodu kao resurs koriste na održiv način
Mnoge marke u Mülleru vrlo ozbiljno shvaćaju zaštitu okoliša. U nastavku bismo vam željeli predstaviti nekoliko tvrtki koje posebnu pozornost posvećuju zaštiti voda:
Svi proizvodi tvrtke Börlind GmbH - kojima pripadaju marke ANNEMARIE BÖRLIND i DADO SENS - imaju oznaku "made in black forest". Ova oznaka izvornosti ne predstavlja samo povezanost tvrtke s prirodom, koja je oduvijek bila uzor i izvor inspiracije za razvoj i proizvodnju proizvoda već govori puno više: voda je osnova svake kreme. Dok neki proizvođači za proizvodnju koriste uobičajenu vodu iz slavine, Börlind ima vlastitu duboku izvorsku vodu. Ova posebno mekana voda dolazi iz dubokog izvora na imanju tvrtke, gdje je zaštićena od onečišćenja. Voda se odlikuje činjenicom da je vrlo čista i mikrobiološki savršene kvalitete. Također je bez pesticida i drugih zagađivača poput teških metala te je pogbata magnezijem, kalijem i natrijem.
Biotherm
Od samog osnutka, voda je doslovno najvažniji element u poslovanju Biotherma. Potaknuti globalnim problemom s vodom, Biotherm je 2012. godine osnovao platformu Water Lovers kao dio kampanje za zaštitu voda i mora na planeti. Tvrtka poduzima ciljane mjere protiv onečišćenja vode. Održivi pristup razvoju proizvoda putem formulacija koje njeguju vodu od iznimne je važnosti za Biotherm, a primjenjuje se izbacivanjem mikroplastičnih čestica iz svih proizvoda i ekološki dizajniranim losionom za sunčanje koje ne šteti vodama i podvodnom životu. Poduzeće je dodatno uložilo u održivu ambalažu, npr. kod Biosource-asortimana, a budućnost ima ambiciozne planove za daljnje poboljšanje održivosti kao i u zaštiti mora od onečišćenja.
Suradnja s vanjskim partnerima također je važna za Biotherm. Biotherm Water Lovers surađuju s Surfrider Foundation Europe od 2020. godine kako bi dodatno proširili svoju kampanju. Cilj suradnje je senzibilizirati javnost za održivu upotrebu vode iz oceana, rijeka i jezera, posebno zbog njihovog sve većeg zagađenja plastičnim otpadom. Na području zaštite mora, Biotherm je partner Misson Blue-a i Zaklade Tara Ocean.
Zaklada Tara Ocean, francuska neprofitna organizacija, aktivno se zalaže za zaštitu oceana i njihovih stanovnika od 2006. godine. Od tada istraživačko plovilo "Tara" plovi svjetskim oceanima prikupljajući znanstvene podatke koji pružaju važne informacije o utjecaju klimatskih promjena.
• Dobro botaničko znanje,
• Ubirati plodove u netaknutim prirodnim područjima, daleko od zagađenja,
• Poštivati biljke i uvijek ostaviti dio biljke netaknut kako bi se mogla regenerirati,
• Koristiti odgovarajuće alate,
• Koristiti posebne spremnike za transport,
• Sortirati, provjeravati, ukloniti strane objekte,
• Skladištiti žetvu u dobrim uvjetima (svijetlo, temperatura),
• Osigurati mogućnost utvrđivanja podrijetla sirovina
Održivost kod naših Müller robnih marki
Svi novi Müller robnih marki provjeravaju se i dizajniraju sukladno ekološkim aspektima i održivosti, dok istovremeno ambalaža i sastojci najtraženijih proizvoda se unapređuju.
Svijet se okreće i mi se okrećemo s njim. Za okoliš, za Vas, za bogatu budućnost!
Ponosni smo što smo već bezbroj proizvoda mogli učiniti održivijima, te Vam želimo predstaviti nekoliko zanimljivih činjenica:
- Naši Duchesse štapići za uši 300 komada, umjesto plastičnog štapića imaju ekološko papirnato tijelo, te su pakirani u kutiji napravljenoj od papira. Papir koji se koristi potječe iz održivo gospodarenih šuma i kontroliranih izvora. Izbacivanjem plastike iz ovog proizvoda se stvara godišnja ušteda od 30 tona plastike. 2019. godine smo za tu inovaciju nagrađeni "International Salute to Excellence Award" u kategoriji Personal Care.
- godine je Facit Research proveo studiju u području kozmetike, pomoću online ispitivanja koja je najodrživija kozmetička marka s gledišta kupaca. Studija je pokazala da je naša Müller robna marka Terra Naturi dospjela na 4. mjesto.
Iste godine su Terra Naturi kreme za ruke Neven i Lopoč od Ökotest-a ocijenjene s „vrlo dobro“. - Naše nove AVEO kreme za ruke i Lavozon Sea Love proizvodi punjene su u Green Maple Leaf™ tubu. Ove tube se, bez zatvarača, mogu 100% reciklirati. Osim toga te tube su puno tanjeg materijala, tako da se kod proizvodnje jako puno štedi na materijalu.
- CleanPac Recycling vreće za otpad sastoje se 80% iz recikliranog materijala. 40% od toga potječe od otpada iz žute kante. Udio korištenih održivih sirovina je time znatno veći nego kod standardnih vreća za otpad. Ambalaža CleanPac Recycling vreća za otpad je proizvedena od 100% recikliranog papira, te je stoga označena certifikatom „Plavim anđeo“.
- Kod naših Softstar papirnatih maramica redizajnirali smo pojedinačna pakiranja i kutije. Zahvaljujući tanjoj foliji pojedinačnih pakiranja i zbog odricanja plastičnog uloška u većini naših kutija, smo već napravili znatnu uštedu na plastici. U svrhu još jednostavnijeg recikliranja se sada odričemo i upotrebe UV laka. Naš cilj je proizvodnja svih naših kutija bez plastike i UV laka.